Het lijkt er op dat u deze website in privé-modus bekijkt. Hierdoor kunnen bepaalde functionaliteiten niet juist werken. Om te kunnen boeken bezoekt u de website in de normale modus.
Hela hall our largest and most colourful hall contact
Frans Boermans hall everything is possible in this multifunctional hall contact
Piet Kingma hall an intimate hall with a touch of theatre contact
VIP foyer exclusive space with private roof terrace contact
Willy Caron foyer the most beautiful panoramic view in the Netherlands contact
Premiere hall boardroom ambiance in the theatre contact
READ MORE

Eventtrends van 2023

De eventtrends van 2023, neem ons eens mee…Veronique Haenen-Schmitz: "Een trend die ik in 2022 al opmerkte is dat de programma’s korter worden. Uit onderzoek blijkt dat mensen zich maar... meer informatie
READ MORE

Blink uit met je congrestival!

De vakantieperiode is aangebroken! Afgelopen zaterdag was het zwarte zaterdag dus trekken we er massaal op uit. Maar voor degenen die thuis blijven, zijn er ook genoeg festivals om te bezoeken. En... meer informatie
READ MORE

Nieuwe brochure over de eventmogelijkheden

Lees meer over de mogelijkheden, bekijk plattegronden en zie foto's van de meest uiteenlopende evenementen. meer informatie
READ MORE

Even denken…

Zit je vast in een bepaald proces? Kom je niet tot de perfecte oplossing voor je probleem? Wil je met collega’s sparren om nieuwe ideeën op te doen? Dan is het tijd om een brainstormsessie in te... meer informatie

Jacques van de Kamp - Fontys Hogescholen Venlo

Het overleg met mevr.Veronique Schmitz verloopt uitstekend.

Serge van Dellen - Gemeente Venlo

Danielle Spreeuwenberg - Media Markt

Koekjes waren oud. Minder stiften dan flipovers Lunch kwam erg laat en verliep niet soepel

Juul Ophelders - VVV Venlo

TOP locatie, goede catering! Goede communicatie met medewerkers en meedenkende medewerkers.

Frans Relouw - Océ-Technologies B.V.

Mijn ervaring met de Maaspoort is al jaren erg positief.

Eveline Boots-Smit - Vostermans Ventilation

Prima faciliteiten en goed verzorgde catering.

Annemarie Wijnhoven - Limburgs Museum

Het was een erg verrassende voorstelling en de borrel na de voorstelling was goed verzorgd. Kortom we hebben een leuke avond gehad.

Suzanne Smits-Teeuwen

We hebben een hele mooie dag gehad tijdens onze bruiloft in de Maaspoort. Helemaal super!

Anita Hammans - Fontys Hogescholen Venlo

De Maaspoort Theater & Events heeft onze Instituutsdag wederom uitstekend verzorgd. Het thema 'Fontys Flight' werd door de medewerkers perfekt opgepakt en de ruimtes voor workshop, presentatie en netwerken waren, als altijd, mooi ingericht. Dank voor het meedenken, de fijne samenwerking en zéker ook een compliment voor de techniekmensen en de catering.

Emily Brough - FC Business Intelligence Ltd

Roy Prinsen - MVGM Winkelmanagement

Alles was prima verzorgt. Zaal zal er goed uit, computer etc stonden gereed en voor de catering was gezorgd. Zullen we, zou het zich wederom voordoen, zeker weer gebruik van gaan maken.

Floor Jentjens - Euroforum

Mooie locatie, dienstverlenend personeel en de samenwerking voorafgaand aan het congres verliep ook vlotjes.

Marc Berghs - Sfeerkeeper College

Wij hadden een ouderavond ingepland. Service en medewerking van het personeel van de Maaspoort was top. Positieve reacties van de ouders over de zaal en de catering. Voor herhaling vatbaar.

Jan Penders

Prima ontvangst in De Luif. Veel (nauwelijks bekende) informatie over achtergrondzaken en organisatie van de Maaspoort. Heldere tekst en uitleg van de heer Ton Lambrechts.

Marlou Berben - Provincie Limburg

ZAAL WAS IETS AAN DE KRAPPE KANT

Sjoerd Derkx - Systemec

Inmiddels een zeer gewaardeerde avond en locatie om met onze relaties onder het genot van een hapje en een drankje het jaar te starten en onze relaties te bedanken. Zeer verzorgde en goed georganiseerde avond gehad, welke al jaren is opgenomen in ons jaarlijkse evenementenagenda. Met vriendelijke groet, Sjoerd Derkx

Carmen Wijnhoven - Trib Events

Prachtige locatie, mooie zalen, verzorgde catering en vriendelijk personeel. Het was perfect geregeld. Dank voor de fijne samenwerking!

Geert Hendrikx - E&H Adviesgroep

Ine van Riessen - Canon

Fijne voorbespreking, prima ondesteuning op de dag zelf, vriendelijk personeel. Kortom: altijd heel fijn om hier onze jaarlijkse Kick Off te mogen houden!

Ben Bettinger - Valuas College

Contact verliep aangenaam. Wel zullen we sommige afspraken duidelijker met elkaar moeten afspreken zodat achteraf er geen misverstanden ontstaan. Al met al positief gevoel overgehouden. Samenwerking met de afdeling techniek zeer goed. Graag de volgende keer weer met dezelfde mensen (Ton,Johan enz.)

Belinda Driedonks - Fontys International Business School

Gert-Jan Maessen - OE Cardiologie

Prima leerzame dag gehad, met een warm ontvangst.

Dennis Meens - Gemeente Venlo

we hebben enorm prettig samengewerkt met de Maaspoort in de organisatie van deze avond. Er werd in aanloop naar het evenement, met ons meegedacht in mogelijkheden en onmogelijkheden werden duidelijk gemaakt. Afspraken zijn allemaal goed nagekomen en de locatie was prima verzorgd. dank!

Zohal Rezaie - Duurzaam Gebouwd

De Maaspoort is een geweldige locatie om je evenement bij te houden. Het is heel mooi met een uitzicht over de Maas, het is nieuw en straalt professionaliteit uit. We zijn verrast door het foodvoorstel dat we hebben gekregen van de catering en dat was ook buitengewoon goed op de dagen zelf. Daarnaast hadden we een hele prettige eventmanager waarvan het contact goed was, alle vragen beantwoord werden en ze alsnog vrolijk en professioneel bleef. Mijn dank naar het hele team!

Hen Schreurs - Gemeente Venlo

Ferry Nelissen - Rabobank

Roger Creusen - Den Hulster

De Maaspoort is een bijzonder mooie locatie! Samenwerking was prima en de verzorging idem. Voor herhaling vatbaar.

Loes van Santvoort - King gemeenten

Alles was uitstekend geregeld: mooie locatie, zaal, lunch en service op de dag zelf! Fijn dat we ook gebruik konden maken van de foyer. Bedankt!

Maren Wetzels - Valuascollege

Gé Titulaer - Gé Titulaer

Gezien de 'hitte' buiten, mochten we in een heerlijk koele Piet Kingma zaal, onze CD release laten gebeuren. De techniek had alles in de puntjes voorbereid en na een korte repetitie, stonden we ruim-schoots op tijd in de startblokken voor ons concert. In 't artiestencafé werden we door Brenda nog even voorzien van wat goede pauze-muziek en lekkere koffie, alvorens 't podium in bezit te nemen. Daarna hebben we alleen nog maar genoten en dat gold ook voor 't publiek. Alle medewerkers van de Maaspoort, daarvoor nogmaals onze hartelijke dank!! KLASSE, Namens iedereen van de 'muzikale crew',.........CHAPEAU !!!! Gé Titulaer

Yvonne Hermans - Viduro

Prima verlopen bij de voorbereiding en ook op de dag zelf. Eten was perfect en ook de Smoothie goed verzorgt! Paar tips: - rechtstreeks nummer van de partymanager die aanspreekpunt is. Voorkomt een hoop doorverbinden en is ook klantvriendelijker.. - veel afstemming hadden we met de horeca, pas halverwege werd duidelijk dat de partymanager ook aanspreekpunt was voor de horeca en niet alleen voor de organisatie.

Sandra Gommans - Seacon Logistics

Eigenlijk was alles prima, ontbijt was goed. Ik was nog niet helemaal gewend aan mijn rol als contactpersoon dus had me niet gemeld aan de balie, mijn fout. Meeting was verder prima geregeld, echter stonden er wel koffiekopjes op tafel maar er was geen koffie en ook het water is tussentijds niet bijgevuld. Sterker nog, we hebben niemand van de catering gezien. Dit was wel een gemis en kan beter.

Denise Kuipers - Gemeente Venlo

We hadden de Willy Caron Foyer gereserveerd. Deze konden we echter niet vinden. Uiteindelijk zijn we naar een vergaderruimte geleid. Prima ruimte! We hadden de vergaderruimte maar voor een presentatie van een half uurtje nodig. Helaas waren we 10 min kwijt met het zelf zetten van de koffie. Was voor ons handiger geweest als er gewoon een kan koffie was klaargezet..... Wellicht hadden we dat duidelijker moeten vragen vooraf.

Pascal Vaes - Vaes & Linthorst executive staffing

Vanaf het boekingsproces bij theater De Maaspoort tot en met de dag zelf en de catering kan ik alleen maar zeggen dat het zeer professioneel en kwalitatief uitstekend geregeld was. Men laat niets aan toeval over. De zaal zag er perfect uit. De catering was uitstekend en overheerlijk. Al met al een uitstekend event voor ons. Complimenten!

Andrea Keller - Volz Gruppe GmbH

Wiel Vervoort - Kunstencentrum Venlo

Voorstelling prima verlopen. Dank aan de organisatie en technici!

Dick van den Broek - Neverrest BV

Prima ontvangt. Mooie zaal en goede catering. Het was wel rustig in het theater omdat het zaterdag was en er geen andere zalen in gebruik waren (nog niet, we waren er 's ochtends tot de lunch) Buiten was er wel genoeg gaande want het was de elfde van de elfde!

Rob Letterle - Limburgs Fanfare Orkest

Schitterend theater om te mogen optreden, goede zorgen door het team van boekingen en techniek. Algeheel een zeer positieve ervaring!!

Grace Bellel - Huis voor de Kunsten Limburg

Professioneel! Goede communicatie tijdens voorbereiding (proces) en resultaat (product).

Jacques van de Kamp - Fontys Hogescholen Venlo

een goede samenwerking

Henriette Donders - Scheuten Glass Holding

We hadden de VIP foyer gereserveerd voor dit feest. Een prachtige locatie met een schitterend uitzicht. De catering was professioneel en goed verzorgd. Van alle aanwezigen alleen maar complimenten gehoord!

Nicole Hendriks - van Ratingen - Gilde-BT

Maandagavond 30 januari 2018 hebben wij een zeer geslaagde personeelsbijeenkomst gehad in de Maaspoort. De locatie was top, het eten lekker en organisatorisch was alles goed geregeld. Mede dankzij de inzet van jullie medewerkers kijken wij terug op een gezellige en succesvolle avond. Dank voor ieders bijdrage en graag tot een volgende keer!

Ine van Riessen - Canon

Zoals ieder jaar liep alles weer op rolletjes: de ontvangst, de techniek, de catering, het contact met de medewerkers van De Maaspoort en alles wat er al zo meer komt kijken bij een event met zo'n 135 bezoekers. Kortom: zij zijn dik tevreden over de service van De Maaspoort als event locatie!

Huib Daniëls - Provincie Limburg

Zeer positieve feedback gehad van onze buitenlandse partners voor wat betreft locatie, kwaliteit hotelkamers en eten in restaurant De Luif. Vooral ook zeer tevreden over begeleiding van al het personeel!

Bea Raemakers - Rockwool B.V.

Locatie Maaspoort Theater & Events is een fijne locatie om vergadersessie met overnachting te organiseren. De inrichting van de vergaderruimtes en het hotel is modern, warm en van alle faciliteiten voorzien. Het personeel is zeer gastvrij, behulpzaam en professioneel. Kort om een echte aanrader!!

Jaap Litjens - Gemeente Venlo

Super locatie met alle benodigde faciliteiten! Alles goed geregeld vooraf en alles stond netjes klaar.

Lilian Ebus - Nizza Bloembinders

Het boeken gaat eenvoudig en snel op een persoonlijke manier. Voor de training lekker gegeten op het terras van Luif (een van de twee restaurants in de Maaspoort), daarna prettig begeleid naar de trainingsruimte, Moderne rustige ruimte met meer dan voldoende faciliteiten.

Manuela Heyer - Meulenkamp Advocaten

May Scheepers - KVAN/BRAIN

De jaarlijkse Archiefdagen vonden afgelopen maandag 11 en dinsdag 12 juni plaats in Theater De Maaspoort. We mochten hier zo'n 300 collega's per dag ontvangen, en hebben gebruik gemaakt van een 5-tal zalen (1 plenaire zaal en 4 tbv parallelsessies). Zowel de organisatie, standhouders en de bezoekers hebben deze locatie als zeer positief ervaren. Alles was tot in de puntjes verzorgd en geregeld, de techniek, catering etc., fijn om met zo'n professioneel en behulpzaam team te werken! Vanaf de eerste kennismaking was er gelijk vertrouwen dat het in goede handen was, dat hebben ze absoluut waargemaakt!

Anke Geven - Miss Beauty of Limburg

Op zondag 29 april 2018 heeft de finale van de provinciale missverkiezing, Miss Beauty of Limburg 2018 plaatsgevonden in de prachtige Frans Boermans Theaterzaal bij de Maaspoort Theater & Events te Venlo. Dit was voor ons de eerste keer dat wij de finaleshow bij een locatie zoals dit organiseerde en dus extra spannend. Gelukkig was dit nergens voor nodig en zijn wij blij verrast met de organisatie vooraf, tijdens maar ook na het evenement. Voordat het evenement plaats kon vinden hebben wij de Maaspoort Theater een aantal keer kunnen bezoeken om de zaal, het licht en de functionaliteiten te bekijken en om samen met medewerkers van de techniek de show door te spreken. Dit gaf ons veel vertrouwen, omdat zij goed mee dachten over de mogelijkheden. Tijdens de voorbereidingen op de finaledag heeft het personeel ons enorm geholpen met de voorbereidingen in de zaal, maar ook tijdens de show en bij de borrel. Zij hebben zich flexibel opgesteld gedurende de gehele dag en wij waren hiermee erg geholpen. De zaal zag er prachtig uit, het podium was goed afgestemd op onze show en de roze loper maakte het helemaal af. Na een korte afstemming met de heren van het licht en het geluid op de finaledag, gaven ook deze elementen een mooie toevoeging aan de show en verliep dit perfect. Wij zijn trots op een succesvolle finaleshow die wij bij deze prachtige locatie mochten organiseren! Zeker een aanrader voor dit type evenementen waarbij het geven van een show ervaring belangrijk is!

Saskia Vintges - Weir Minerals

Allereerst was het boekingsproces geweldig met goede voorstellen, begeleiding en uitvoering die uitstekend waren. Bedankt dames! Er is door de organisatie en de horeca geweldig ingesprongen op een noodzakelijk in te lassen pause waardoor niemand heeft gemerkt dat deze er niet in hoorde. Complimenten. Het eten en drinken waren heel goed, erg lekker en leuk geserveerd. Het was geweldig om zo'n leuk uitgevoerde middag te organiseren met super reacties tot gevolg.

Saskia Vintges - Weir Minerals

Allereerst was het boekingsproces geweldig met goede voorstellen, begeleiding en uitvoering die uitstekend waren. Bedankt dames! Er is door de organisatie en de horeca geweldig ingesprongen op een noodzakelijk in te lassen pause waardoor niemand heeft gemerkt dat deze er niet in hoorde. Complimenten. Het eten en drinken waren heel goed, erg lekker en leuk geserveerd. Het was geweldig om zo'n leuk uitgevoerde middag te organiseren met super reacties tot gevolg.

Joop Theelen - Nimagen

Mooie locatie, super goed hotel en ontbijt. Meetingruimte: We konden geen gebruik maken van de foyer, maar alleen nespresso apparaat wat jammer was (die we zelf moesten bijvullen met water). De kannen koffie werden eigenlijk niet gebruikt omdat mensen liever een nespresso hadden, maar liever nog uit de koffiemachine in de foyer). WiFi was volgens sommige mensen niet optimaal. Handig zou zijn als op tafel een 230V aansluiting zou zijn en een ingang voor het scherm (HDMI), of op zijn minst een langere HDMI kabel. Koelkast maakt veel herrie, wat soms storend was. Verder alles goed verzorgd. Lunch was prima. Alleen jammer dat er geen koffie besteld kon worden (zat niet in arrangement volgens serveerster).

Paul van de Kruijs - Frankort & Koning

Last minute hadden wij behoefte aan een vergaderlocatie. Onze gasten verbleven in het theaterhotel en van daaruit moest de verdere planning gemaakt worden. Eerlijk gezegd hadden wij de Maaspoort niet als vergaderlocatie voor kleine gezelschappen op het netvlies staan, maar wij zijn positief verrast. Het boekingsproces was snel en goed geregeld. Mijn telefoontje werd binnen de kortste keren gevolgd door een correcte aanbieding per email. In de aanbieding waren vergaderlocatie en dinerlocatie gecombineerd, waardoor het niet nodig was om met meerdere partijen te gaan schakelen. De vergaderzaal voldeed aan onze wensen: voldoende privacy, comfort en goede mogelijkheden voor het gebruik van multimedia. De afstemming voor het diner was flexibel, ondanks het late aanvangstijdstip van het diner. Het diner was zoals dat van Cabillaud verwacht mag worden: uit de kunst en een genot om aan je gasten aan te kunnen bieden.

Perry van Liempt

Mooie locatie in hetcentrum van Venlo met vriendelijk en deskundig personeel. Technische ondersteuning, catering en contact met eventmanager als zeer goed ervaren. In de toekomst maak ik graag weer gebruik van deze locatie.

Miriam Theologidis - Nederlandse Spoorwegen

het was allemaal perfect geregeld.

Herman Mertens - Gemeente Venlo

Medewerkers vriendelijk, flexibel, geduldig en oplossingsgericht. Zaal, subzalen en faciliteiten top. Inregeling geluid- en beeldtechniek in aanvang wat rommelig (last minute), wel deskundig en uiteindelijk goed geregeld.

Susanne Alkofer - innogy SE

We had a 2-day team workshop at the Maaspoort and were very satisfied with the whole package. Preparation and booking was very smooth, Meeting room was great (in particular the IT-Equipment). Dinner and service was great (covered all special needs) and the rooms fresh and conveniently next door. We will sure recommend!

Marja Loggen - Grodan

Het Kerstfeest voor de medewerkers van ons bedrijf was een groot success mede dankzij de prachtige locatie, het heerlijke eten van Ria Joosten, de fantastische DJ en de perfecte begeleiding van de event manager en alle medewerkers die zich ingezet hebben om ons een fantastische avond te bezorgen. Hartelijk dank!

Daphne Driessen

Locatie, catering, geluid, licht, organisatie was top geregeld voor ons afstudeerfeest. Er werd creatief met ons mee-gedacht om er een fantastisch feest van te maken en dit is zeer zeker gelukt. Wat betreft organisatie werd alles uit handen genomen waardoor wij zorgeloos hebben kunnen genieten van ons feest!

Jacques van de Kamp - Fontys Hogescholen Venlo

Betreft 4e jaar projecten Industrieel Product Ontwerpen, Werktuigbouwkunde, Mechatronica, Informatica en Logistiek. Ondanks het slechte weer een goede opkomst en lovende woorden. Top!

Ruth Jongen - Netwerk Acute Zorg Limburg

Top locatie voor ons symposium. Alles (zalen, geluid, catering) was super goed geregeld door Veronique, de eventmanager! We komen hier zeker terug.

Coen van Hulst - EKB Nederland BV

We hebben 2 vergaderdagen met ons bedrijf gehad, waarbij we vergaderruimtes bij de Maaspoort hebben geboekt en overnacht hebben in het Theaterhotel. In alle opzichten was het professioneel en correct verzorgd! Wij komen zeker vaker terug bij externe meetings. Coen van Hulst EKB Nederland

Hans Hendrikx - ITSN

enige tip die ik heb is om electrificatie aan te leggen op de vergadertafel. Mensen vergaderen tegenwoordig met hun laptop of device aan Tafel om zaken te presenteren of te registreren.

Riky Burgers - Hela Tissen B.V.

Het was gehorig nadat er mensen in de aangrenzende zaal kwamen. De lunch was te veel maar ook erg eentonig en het brood was droog. De Maaspoort heeft de feedback goed opgepakt. Helemaal top hoe dit door De Maaspoort is opgelost!

Mirjam Korsten - VION Information Management & Technology

Marianne Rötjes - College Den Hulster

De samenwerking was top! Ongedwongen en 'ontzorgend', supercommunicatie. In alle opzichten erg prettig. Veronique en crew: heel erg bedankt voor alles!

Kashif Akmal - Ahmadi Moslim Jongeren

Op 13 april een succesvolle lezing gehouden in de Maaspoort. Alles is goed bevallen.

Marij van Hees

Wij ( 13 dames) hebben enorm genoten en geven de 2 vrijwilligers die de rondleiding samen deden een dikke pluim voor de duidelijke uitleg, gebracht met humor. De dames waren het meest verbaasd over hoe groot de Maaspoort is en de organisatie er omheen. Dank jullie wel! Een leuke aanrader!!

Maurice Bronmans - Cargobull Trailer Store Venlo

Gijs Roeven - Q-park Nederland

Super geregeld! Dank voor de gastvrijheid.

Rob Letterle - Limburgs Fanfare Orkest

Weer een enorm fijne samenwerking met de Maaspoort. In het voortraject met de afdeling Events, met name Veronique Schmitz, tijdens de opbouw met de technici voor licht en geluid. Kortom, zeer tevreden en we kijken weer uit naar de volgende samenwerking.

Lisanne Aerts - Valuascollege

Zoals ieder jaar dik tevreden over de locatie, feestzaal en verzorging van het gala havo/vwo van het Valuascollege!

Fréderique Doevendans

Het gene wat wij tijdens onze theatershow centraal hebben staan, gastvrijheid straalt de Maaspoort uit. Gedurende de voorbereiding dacht Veronique mee, nam regelmatig contact op, was geintresseerd hoe de kaartverkoop ging en hielp waar mogelijk. Tijdens de avond zelf was er veel personeel aanwezig, om ons te helpen maar ook om onze te helpen met het ontvangen van alle gasten. Bedankt voor het gebruiken van jullie locatie, wanneer wij terug komen naar Venlo komen wij zeker weer naar de Maaspoort.

Jos Knapen - Koninklijk Philharmonisch Gezelschap

We hebben een mooi concert gehad. Ik wil speciaal mijn waardering uitspreken voor Michelle Jaspers en Tom Janssen. Beiden zeer betrokken, denken mee in oplossingen, zijn klantgericht. Zeer sympathieke en fijne mensen om mee samen te werken.

Rosina Titulaer - Mega - Koninklijke Muziekvereniging Fanfare Venlo

Van begin tot einde goede communicatie, medewerking en afhandeling. Technische medewerkers denken mee en voeren alles naar wens uit.

Nina Bellen - Nina Bellen

Super leuke rondleidingen. En alles is daarbij mogelijk. Enthousiaste vrijwilligers die (bijna) alle hoekjes laten zien. Van de boeking tot de rondleiding, alles is perfect georganiseerd. .Ontvangst met koffie en gebak of juist een diner. Erg vriendelijk personeel, van de boeking tot de rondleiding zelf. Zeer te spreken over Theater de Maaspoort.

Kevin Kosman

Geweldige lunch waarbij we niets te kort zijn gekomen

Wido den Hollander - Wido den Hollander

Het diner en feest van onze bruiloft bij Cabillaud gehouden en dit is tot in de puntjes geregeld door de Maaspoort en Cabillaud. Van te voren is alles tot in detail besproken en uitgewerkt in draaiboeken waardoor het voor ons een ons onvergetelijke avond is geworden. Perfect!

Patrick van Ulft - DSV Road B.V.

Snel geregeld en ingespeeld door De Maaspoort op de behoeftes die er waren. Zaal was netjes opgesteld, hulp met beamer was ter plaatse. Al met al een aanbeveling.

Maartje Lieshout - Maastricht University - Campus Venlo

Really impressed with this venue - especially the rooftop terrace with a great panorama view -, first time using it. Such a stylish venue to celebrate the Graduation Ceremony of our students and in combination with the elegant furnishings, helped to create an intimate and welcoming atmosphere. It really did feel like a family gathering which helped all our guests relax and enjoy the whole occasion. The service was really professional and always at hand to assist us with all our needs.

S. Nederstigt - VNG Congressen

Zeer prettig contact met eventmanager Veronique en prima service door cateringmedewerkers. Aandachtspunt is de technische ondersteuning. Dat had wat mij betreft beter gekund.

René Luijten - BS Morgen

Op 1 oktober 2019 was ons BS Morgen ondernemersnetwerk JaarEvent in de Maaspoort. Heel gastvrij ontvangen, overheerlijk gegeten bij restaurant Cabillaud met een leuke voorstelling van "The Race Horse Company", en een zeer gezellige Afterborrel in Hotelbar de Miste! Complimenten aan allen en Michelle Jaspers van de Maaspoort in het bijzonder voor de voortreffelijke begeleiding en de fantastische avond die jullie ons hebben gegeven! René Luijten BS Morgen

John Bongarts - Stichting Een tegen Eenzaamheid

Onze organisatie was erg tevreden over de de gang van zaken. Een kleine misverstand was er mbt uitreiking van de bloemen. Verder heeft de Maaspoort zich uitstekend gehouden aan de opgestelde offerte. De medewerking was meer dan voortreffelijk

Lisa Schütz - Kerobei

Lizbeth van den Boogaart - Businessclub Freshpark Venlo

Erjen van Nierop - EFMI Business School

Uitstekende locatie en verzorging. Lunch viel ook zeker in de smaak, evenals de vlaai. Ook een heel goed hotel voor het geval je een overnachting nodig hebt. Bij een volgend event in de regio zou ik deze locatie zeker opnieuw overwegen.

Katja Bastiaans - Stichting Groen Licht NML

Het was een zeer prettige samenwerking met de eventmanager van de Maaspoort, Michelle Jaspers. Ze nam de tijd om zaken betreffende het symposium goed door te kunnen nemen en was erg geduldig. Ze gaf tips en advies mee wat erg welkom was voor ons (secretariaat), aangezien het ons eerste symposium was. Ze reageerde snel op vragen via de mail en de mailcorrespondentie was ook prettig. Ook op de dag zelf heeft ze ons heel duidelijk laten zien hoe die dag precies in z'n werk ging, waar alles stond etc. Ze heeft ons voorgesteld aan de techniek en de horecamedewerkers zodat ook hier de communicatie prettig verliep. Kortom, een hele prettige samenwerking waardoor het symposium ook heel erg prettig verlopen is. Dit kwam ook terug van het Platvorm PVOV zelf en ook vanuit het publiek die het symposium bij hebben gewoond.

Kim de Vos - ProMedia NT

Ons evenement European Silk Road Summit is goed bevallen bij de Maaspoort. Fijne locatie en fijn personeel!

Francine Verberkt-Litjens - UWV

Chantal Mentink - Jeugdfonds Sport Limburg

Ter gelegenheid van het 15-jarig bestaan van onze organisatie hebben wij een bijeenkomst met aansluitend diner georganiseerd. Voor deze gelegenheid hadden wij de VIP-foyer geboekt: een prachtige zaal, met een mooi uitzicht en van alle (technische) gemakken voorzien. Het contact vooraf verliep soepel, vriendelijk en snel. Op de dag zelf was het personeel ook erg vriendelijk, behulpzaam en iedereen deed zijn best om in te springen en er iets moois van te maken. Wij hebben een goede bijeenkomst gehad en iedereen was te spreken over het eten. Bedankt!

Erwin Raedts - Venlo.fit - gemeente Venlo

Onze eerste editie van het Venlo.fit Sportgala gedraaid in de Frans Boermanszaal - Maaspoort. Prachtige moderne zaal met alles erop en eraan. Dienstverlening is zeer goed, staan altijd voor je klaar en denken graag met je mee om de avond nog beter te laten verlopen. Onze foyer lag aan de maas wat resulteerde tot een prachtig uitzicht. Maaspoort: Een professionele organisatie en uitstraling met aangenaam en betrouwbaar personeel.

Fred van den Bogaard - Podium

Weer een prettige samenwerking met zowel kantoor als techniek.

Loes Duffhues - Personato

Onlangs hebben wij, vanuit Personato, gebruik gemaakt van de Première zaal van De Maaspoort voor een vergadering. Een mooie locatie met alle voorzieningen die wij nodig hadden. Ook de ontvangst was top geregeld. Wij hebben daarnaast gebruik gemaakt van een vergader arrangement met lunch en ook dat was uitstekend verzorgd. Een aanrader dus!

Pawel Król - Polish Events

Ons evenement PolishEvents Stand-Up Show is goed bevallen bij de Maaspoort. Fijne locatie en fijn personeel!

Nina Bellen - Nina Bellen

Het boekingsproces loopt met Veronique altijd heel soepel. Ze is heel flexibel en denkt mee in oplossingen. We hebben een waanzinnige Nieuwjaarsbijeenkomst gehad in de Boermans zaal. Eten, drinken goed verzorgd. Enige aandachtspuntje blijft de route, maar zelfs daar zijn we bijna aan gewend geraakt ;-)

Jacques van de Kamp - Fontys Hogescholen Venlo

Dit zijn projectresultaten van 4e jaar studenten van Fontys Venlo de afdelingen IPO, WTB, MECH, INF en LOG. Goed verlopen en goede ondersteuning tijdens de opbouw.

Steffie Suylen - AmbulanceZorg Limburg-Noord

We hebben een erg leuke nieuwjaarsreceptie gehad bij de Maaspoort. Ons thema kwam zeer mooi naar voren. Er werd goed meegedacht en het aller belangrijkste onze gasten vonden het geweldig.

Hans Hendrikx - Ondernemend Venlo

Alles was prima verzorgd en geregeld

Nieki Kleinen - Veilig Verkeer Nederland District Limburg

Voor de tweede keer was Veilig Verkeer Nederland te gast in De Maaspoort voor de organisatie van de regiofinale Verkeersquiz Noord Limburg voor groep 7/8 van het basisonderwijs. Het persoonlijke contact met Michelle Jaspers vanaf het vastleggen van de boeking, tot op de dag zelf verliep steeds erg prettig. Erg fijn dat er zo goed meegedacht wordt, en ingespeeld wordt op de wensen t.a.v. de organisatie van dit event! Volgend jaar zeker weer de regiofinale Verkeersquiz Noord Limburg in De Maaspoort!

Gijs Hendrikx - MKB Limburg

Perfecte locatie voor onze vergadering, wij hadden een boardroom met alle faciliteiten beschikbaar. Daarbij was de lunch die klaar stond ook uitmuntend.

Rob Letterle - Limburgs Fanfare Orkest

Ons concert Limburg Vrie was mede dankzij de uitstekende support van de medewerkers van Maaspoort weer een groot succes. Uitermate vriendelijk en professioneel zijn de contactpersonen. Tot een volgende keer weer!!

Jana Radoi - QIAGEN

The entire Crew of de Maaspoort has been very supportive. Even last minutes changes and additional requirements have been managed in a short time. Thanks to all involved!

Kim Hendriks - Rudolf Steinerschool

Coronatijd. Een rare tijd voor veel mensen. Én kinderen! Denk aan de schoolverlaters die zoveel hebben moeten missen. Geen kamp. Geen schoolreisje. Geen eindfeest. En ook bijna... geen musical. De Maaspoort vond dat dit niet mocht gebeuren en heeft belangeloos haar Boermanszaal ter beschikking gesteld voor een mooi afscheid. De kinderen stonden op een heus theaterpodium voor hun eindmusical! Twinkelende ogen, glanzende snoeten! Dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt. Geweldig attent, goed georganiseerd en genoten van de sfeer!

Arlette Coumans - Valuas College

We moesten op heel korte termijn een coronaproof vervangende ruimte hebben voor onze kick-of van het innovatietraject voor ons 30 personen tellende team. Michelle heeft heel snel en behulpzaam met ons meegedacht om alles binnen de tijd en budget voor elkaar te krijgen. De sfeer en welkom was top. Alles stond perfect klaar toen we aankwamen. Een hele dikke pluim en voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader. Dankjewel Michelle

Griffie Venlo - Gemeente Venlo

Erg prettige samenwerking! Vanaf de aanvraag al een erg prettige en professionele ervaring. De eventmanagers en heren van de techniek denken met je mee en zijn enorm behulpzaam en professioneel. Er zijn zoveel mogelijkheden en er wordt met je meegedacht om de bijeenkomst of vergadering goed te laten verlopen. Ook wordt er goed rekening gehouden met de corona maatregelen. De stream werkt perfect!

Inge van Els - VIA Logistics Professionals

Rob Schmitz - NLW groep

De Maaspoort heeft er een professionele TV/streaming studio bij, die ze combineert met de bekende gastvrijheid van de organisatie. We werden volledig ontzorgt, konden ons daardoor concentreren op de inhoud van de stream en hoefden ons verder nergens zorgen over te maken. Complimenten voor het inspringen op deze marktbehoefte!

Leon Ketelings - Stichting Stadscomité BBZ.

Zeer tevreden over de prettige en professionele samenwerking met de Maaspoort in z'n algemeenheid en met de directeur, de eventmanager, catering en technische crew in het bijzonder. Wat opviel was de correcte en alerte manier van communiceren.

Sanne van de Leur - Televisie Bedrijf Limburg

Op vrijdag zijn we reeds komen opbouwen en stond het licht en geluid al zo goed als klaar. Alles wat vesproken is, is doorgevoerd. Iedereen was behulpzaam en we hebben erg prettig samengewerkt. De lunchboxen, maar ook de warme maaltijd waren netjes bereidt, coronaproof en erg lekker. Samen hebben we fijn gewerkt, op naar 2022 :) Bedankt aan iedereen

Carla van Velden - Cohesie

In deze COVID-tijden is het enorm lastig om een locatie te vinden waar we met een iets grotere groep - met toestemming van de gemeente - wel bij elkaar konden komen met voldoende afstand conform COVID-maatregelen. We waren dan ook enorm blij dat we in de kleinere theaterzaal met de mobiele vaccinatieteams een instructie hebben kunnen geven. We zijn zeer gastvrij ontvangen in de mooie ruime zaal.

Sten Geertman - Gemeente Venlo

Wij kijken terug op een zeer geslaagde slotbijeenkomst met Toezicht Sociaal Domein. De unieke locatie is natuurlijk fantastisch. En het feit dat onze netwerkpartners via een livestream alles konden volgen was voor ons zéér belangrijk en jullie hebben ons hierin op een prettige manier gefaciliteerd. Voorafgaand aan de slotbijeenkomst hebben jullie ons uitgenodigd om een kijkje te nemen en alles door te spreken. De manier waarop jullie dit hebben aangepakt was bijzonder prettig voor ons. Ook op de dag van de conferentie is er vooraf goed gecommuniceerd wat we konden verwachten en wat er van ons verwacht werd. Naderhand hebben jullie om feedback gevraagd. En het is duidelijk dat jullie open staan voor zowel de positieve als de kritischere bespreekpunten. Dit pakken jullie goed op! Zoals gezegd; wij kijken terug op een zeer geslaagde bijeenkomst!

Manpreet Gill - Zomerparkfeest

De organisatie van het evenement stond als een huis. Afstemming was goed en er werd goed meegedacht over het concept.

Geert Valckx - Jekill and Hyde

Met The Jekill and Hyde Company een prima Workshop bij de Maaspoort gehad. Mooie en centrale locatie. Goed verzorgd en super met ons meegedacht. Een aanrader!

Victor & Loes B & K - Huwelijksdag

Wij hebben genoten van onze huwelijksdag mede dankzij de sublieme dienstverlening van Maaspoort en Cabillaud! Ook de voorbereidingen zijn als erg plezierig ervaren met als ultieme service een kleine privé-wijnproeverij voorafgaand. Veronique Haenen, Tim en team; hartelijk dank voor een meer dan geslaagde dag. Loes & Victor

Abbie Chalgoum - Abbie Chalgoum

Alwin en ik zijn heel tevreden over het verloop van de middag.

Henriette Donders - Scheuten Glass Holding

Het hele traject van organiseren tot en met de uitvoering is vlekkeloos verlopen. Niets was te veel gevraagd, iedereen heeft zijn uiterste best gedaan om onze conferentie tot een succes te maken. Het was voor ons een zeer geslaagd evenement!

Sabine Scheepers - Double S Events & Projects

Voor een zakelijke bijeenkomst hebben wij samen met de Maaspoort een congresdiner georganiseerd. De communicatie vooraf, zowel als de uitvoering op de avond zelf wat fantastisch! De service en de culinaire invulling is van hoogwaardig niveau en onze gasten hebben genoten. Wij verheugen ons op de verdere samenwerking.

Audry Califano - Maastricht University

Het traject dat voorafging aan de dag van de afstudeerceremonie verliep vlekkeloos. Event Manager Veronique Haenen van de Maaspoort neemt ontzettend veel werk uit handen en voelt behoeften en wensen feilloos aan. Ook op de dag van het evenement was alles tot in de puntjes verzorgd. Bij het afleveren van de benodigde goederen werden wij al hartelijk ontvangen en de zaal zag er weer helemaal pico bello uit. Chapeau Maaspoort, bedankt voor jullie professionaliteit en gastvrijheid!

Wim de Bruijn - School aan de Vijver

In het kader van het 100 jarig bestaan van de School aan de Vijver te Venlo, hebben we een schoolvoorstelling met alle leerlingen in de Maaspoort verzorgd. Vanaf het eerste moment van contact name zijn we goed begeleid en ondersteund in dit, voor ons onbekende, traject. Bij vragen, opmerkingen en overwegingen kwam er altijd snel een (re)actie van Michelle Jaspers. En op de betreffende dag zelf hebben de heren technici hun deskundigheid ingezet om de voorstelling nog een extra feestelijk tintje te geven. Al met al een fantastische ervaring voor de 300 jeugdige artiesten, het schoolteam en alle begeleiders. We hebben de Maaspoort al gereserveerd voor over 100 jaar, het volgende jubileum!

Maico van Hout - Koninklijke Nedschroef Holding B.V.

Ik ben erg te spreken over de de maaspoort, alles tot in de puntjes georganiseerd voor de week dat wij hier op cursus zijn geweest. In de voorbereiding een prettig contact met de eventmanager over de invulling van ons verblijf in een van de vele vergaderzalen. Van ontbijt tot diner dit alles in combinatie met verblijf in het aangrenzende Theaterhotel een top locatie in het hart van de stad Venlo om een (zakelijk) verblijf te houden.

Martijn Spaargaren - Euregio Rijn Maas Noord

Zonder problemen gereserveerd, goede begeleiding.

Latifa Aljabri - Omani students society in Netherlands

Everything was great, nevertheless, there weren't a lot of drink options. In the future, additional different beverages may be added.

Ollie Peeters - Leolux Furniture Group

Het was een geslaagde samenwerking met Theater De Maaspoort. In twee weken tijd hebben we samen een alternatieve kerstviering op poten gezet, in de vorm van een online uitzending vanuit de Frans Boermans zaal. De flexibiliteit, het snelle schakelen, de mogelijkheden en de communicatie maakte deze live uitzending tot een succes. Fijn om op deze manier toch nog een persoonlijke kerstviering te hebben met al onze medewerkers en oud-medewerkers in Nederland, België en Duitsland. De doelstelling ‘verbinden’, waar we allemaal zo ontzettend veel behoefte aan hebben in deze tijd, is daarmee absoluut bereikt.

Ivonne Vallen - Seacon Logistics B.V.

We hebben een theaterzaal gehuurd om een presentatie te geven. Aansluitend hebben we mogen genieten van een heerlijk walking diner en een drankje. De zaal incl. techniek was heel goed geregeld, we zijn zeer tevreden over het vooroverleg, het ontvangst en uitleg op de dag zelf. De catering was subliem, heerlijk eten en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Dikke pluim voor het team!

Nathalie Deenen - Dekkers - UWV Heerlen

Voor onze collegereeks zijn we dit keer bij De Maaspoort geweest. Toplocatie! Alles prima georganiseerd! Zeker voor herhaling vatbaar!

Lizet Wijnhoven - Familie Wijnhoven

Voor een familie uitje een rondleiding gehad bij de Maaspoort. Communicatie rondom reservering was top! Bij aanvang hartelijk ontvangen bij Luif met koffie en vlaai. Hierna een interessante rondleiding, verzorgd door 3 enthousiaste vrijwilligers. Mooi om een kijkje te kunnen en mogen nemen achter de schermen, je komt op plekken waar je normaal niet komt. Rondleiding duurde anderhalf uur, we hadden helaas zelfs tijd te kort waardoor we niet alles hebben kunnen zien. Leuke middag gehad, dit uitje is zeker aan te raden!

Rogér Vromans - arsprintmedia

Met Management Team wilde we een keer buiten de deur vergaderen om ook uitgebreider bij bepaalde zaken stil te staan. Heel erg goed bevallen. Alle faciliteiten standaard aanwezig en leuk om te combineren met diner daarna bij bv. Cabillaud waar je smaakpupillen echt uitgedaagd wordt: Michelinster waardig!

Ruben Leentvaar - Marine Museum

Goede service en een fijne locatie. Echt netjes geregeld allemaal.

Rachelle Bindels - Innervate

Genoten van een drietal cursusdagen i.c.m. een teambuilding. De mensen van de Maaspoort denken uitstekend mee in de wensen die er zijn, en weet deze ook te vervullen. De ruimtes zijn wellicht ietwat oubollig ingericht, doch comfortabel, maar de service en catering maakt dat meer dan goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Janine van der Putten - Spark Force One

Bedankt voor het fijne ontvangst, meedenken tijdens de afspraken en flexibiliteit op de dag zelf. Deze locatie is en blijft uniek en voor elk event een aanrader!

Ine Dolders - UWV

NIet Ine Dolders maar Marcel Canisius heeft deze feedback gegeven. Was alles prima verzorgd waarvoor dank. Voor herhaling vatbaar! Groet, Marcel Canisius

Bart Allers - Hockeyclub Delta Venlo

Goede ervaringen met de Maaspoort. Mooie vergaderzaal van alle gemakken voorzien. Bij Cabillaud aansluitend diner op het Scheutenterras van hoog niveau. Aanrader dus.

Maud van Erp - Haegens Media

In samenwerking met de Maaspoort hebben we een try out georganiseerd voor onze Q&A Show van Team Dylan Haegens. Eef en de techniek hebben fantastisch met ons meegedacht en ons van alle gemakken voorzien. Het was een succes, dank daarvoor!

Marianne Hendrikx-Bloemendal - SLV

Melanie - - Embrosa

Naast de 'standaard' vergaderzalen van De Maaspoort kun je ook - stiekem weggestopt in de kelders van De Maaspoort - het artiestencafé reserveren. Leuk en losjes ingericht (zonder beamer). Prima voor een brainstorm of minder-officiële meeting. Een leuke 'hier ben je niet eerder geweest' top-locatie. Hou er dus rekening mee dat er geen beamer beschikbaar is. En de locatie ligt in de kelder van De Maaspoort. Er is dus geen daglicht en het kan wat frisser zijn.

Sandy Tramontana - Antares

Het contact voor de reservering en het definitief maken ervan verloopt heel soepel. De vergaderruimtes en voorzieningen zijn heel goed verzorgd. Het diner bij Cabillaud is echt voortreffelijk.

Bibian Baur - Huwelijk Luuk & Bibian

In de Willy Caron foyer onze huwelijksceremonie voltrokken en aansluitend een borrel gehouden. Alles was ontzettend goed verzorgd en er was veel ruimte voor eigen inbreng. De ruimte leende zich perfect voor een huwelijk door de prachtige lichtinval en het uitzicht op de Maas. We hebbe genoten en bevelen deze locatie zeker aan!

Bart Nijs - Stichting Klankkleur Limburg

Klankkleurfestival op een mooie locatie en akoestisch geschikt voor koren, slagwerkers en muziekverenigingen.

Teddy van Oijen - VieCuri

Voor de kinderen van VieCuri-medewerkers hebben we dit jaar een Sinterklaasfeest georganiseerd in samenwerking met de Maaspoort. Vanaf het eerste moment hebben wij deze samenwerking als zeer positief ervaren. De Maaspoort was enthousiast, flexibel en schakelt snel. De communicatie verliep prettig en vlot. De Maaspoort denkt van A tot Z mee en zorgt dat het evenement soepel verloopt. Al met al is dit zeker voor herhaling vatbaar ;).

Tom Roos - UWV

Uitstekende locatie met zeer vriendelijk en professioneel personeel. Gastvrijheid zit in het DNA van de medewerkers.

Felice Linthorst - Leolux

Met 300 collega's hebben wij genoten van een goed georganiseerde en gefaciliteerde kerstviering in Theater De Maaspoort. We zijn zeer te spreken over het contact en bereidheid van de medewerkers van De Maaspoort: altijd behulpzaam en vriendelijk. Goede faciliteiten en oneindig veel mogelijkheden. Al met al een heel geslaagd feest.

Kim Beeks - Sormac

De Business & Event Manager heeft hart voor haar werk, ze weet precies waar ze over praat en komt met leuke ideeën voor een invulling. We worden compleet ontzorgd. Sormac komt graag bij De Maaspoort, het is een gezellige locatie.

René Oostdam - René Product

Al meerdere jaren ervaren wij de samenwerking met De Maaspoort op zakelijk, professioneel maar ook op menselijk vlak als zeer prettig. De afgelopen reeks voorstellingen werden wederom een gezamenlijk succes, waarvoor dank!

Mariëlla van Doorn - Sonneborn Refined Products BV

Gastenkamers waren prima. In de vergaderzaal was het koud. Tijdens de lunch zag de bestelde Burger er top uit maar het was niet lekker, vlees erg taai. Ontbijt was niet indrukwekkend. Vooraf prettige communicatie gehad met Semmy Wanders.

Iris Jeeninga - SD Worx Staffing & Career Solutions

We hebben onze jaarlijkse Kick-off bij de Maaspoort gehad en we hebben van ontzettend veel mensen positieve reacties gekregen over de locatie. Het contact met de eventbegeleider is soepel verlopen en alles was goed geregeld. Op de dag zelf hebben zijn er geen problemen voorgevallen en wij kunnen terugkijken op een mooi event!

Isabel Hendrix - Raayland college

Op dinsdag 14 februari zijn wij, Agora Raayland te gast geweest bij theater de Maaspoort. Bij aankomst stonden de twee rondleiders op ons te wachten en werden we hartelijk ontvangen. Het leuke aan de rondleiding was dat we als echte theaterbezoekers werden rondgeleid, maar ook heel veel verborgen plekjes hebben gezien! Van jassen ophangen in de garderobe tot een kijkje backstage én in de artiestenfoyer. We zullen ons bezoek niet snel vergeten, met name het grote podium was erg indrukwekkend! Bedankt voor de fijne ochtend! Groet, Agora Raayland

Nadine Kooke - Brain Balance B.V.

Dinsdag 14 maart heeft Charlotte Labee met haar show 'Overprikkeld Brein' in een uitverkochte zaal mogen staan bij de Maaspoort. Wij zijn hier heel hartelijk ontvangen door de organisatie. De mannen van de techniek hebben geholpen met het leeghalen van de bakwagen en hebben onze eigen technicus goed ondersteunt. Er was heldere communicatie met Michelle en de rest van het team waardoor wij alle vertrouwen had in een mooie avond. Bedankt voor jullie gastvrijheid en we hopen zeker een keer terug te komen! Liefs Team Brain Balance

Jelle Truijen - Stichting ADEM Theaterproducties

Zeer prettige samenwerking met het theater, fijne mensen, het is al geregeld voordat je het gevraagd hebt. De fijne, eerlijke en open communicatie spreekt mij erg aan. De locatie is top, de zaal is netjes, schoon en toegankelijk. Tot de volgende!

Miranda Heldens - MKB Limburg

Wij hebben met ruim 100 ondernemers mogen genieten van een bijzonder mooie middag en avond. Mooie zalen met fijne technische assistentie zodat alles soepel verliep, genoten van een heerlijk walking dinner, een mooie voorstelling en ter afsluiting nog een netwerkborrel. Fijne samenwerking met Eef (manager business & events)

Pawel Król - Polish Events

Wij hebben volgende event bij De Maaspoort georganiseerd, alles was goed en prima gehad.

Gert-Jan Maessen - OE Cardiologie

Eindelijk naar 3 jaar mochten wij weer eens bij elkaar komen met alle vakbroeders en zusters vanuit Nederland. Geweldig goeg georganiseerd symposium met leuke onderwerpen

Marna van der Velden - OGVO: Onderwijsgemeenschap Venlo & Omstreken

Samen met de Maaspoort hebben we de show School On Stage op het podium gebracht. Leerlingen krijgen een unieke ervaring als artiest op het podium of als hulp achter de schermen. De Maaspoort zorgt voor een goede begeleiding aan de voorkant van het evenement. Ze denken volop mee en staan open voor ideeën en mogelijkheden. Goede communicatie en snelle reacties. De technici zijn zeer prettig in de samenwerking en hebben alle rust om leerlingen tips te geven om het beste uit zichzelf te halen. Zeer fijne samenwerking en zeker voor herhaling vatbaar!

Roger Bongaerts - VVV-Venlo

Mooie en toegankelijke locatie. Ook het zaaltje was goed verzorgd en nodigde uit tot een prettige bijeenkomst. Alles goed geregeld van communicatie vooraf tot het eten en drinken Groet, Roger Bongaerts Manager Ontwikkeling & Prestatie VVV-Venlo

Hakan Kaplan

Alles was goed geregeld contact met Semmy was ook heel goed alles liep volgens plan :)

Linsey de Jong - Spring Kinderopvang

Spring Kinderopvang bestaat 50 jaar. Dit vieren we met alle kinderen, pedagogisch professionals maar deze avond hebben we onze partners en ouders in het zonnetje gezet! Een hartelijk ontvangst, voldoende personeel om alles in goede banen te leiden en iedereen onbezorgd te laten genieten in de Maaspoort! Een prachtige locatie waar je ook na de voorstelling onder het genot van een drankje over de Maas kunt kijken.

Our event managers

Eef den Dekker
Veronique Haenen – Schmitz
Michelle Jaspers

Our customers

login

No account yet?