Het lijkt er op dat u deze website in privé-modus bekijkt. Hierdoor kunnen bepaalde functionaliteiten niet juist werken. Om te kunnen boeken bezoekt u de website in de normale modus.

contact met De Maaspoort

contact met De Maaspoort wij bewaren uw gegevens zorgvuldig

contact met De Maaspoort

Iedere dag staat een heel team van De Maaspoort klaar om u te helpen, vragen te beantwoorden, problemen op te lossen of u te helpen bij het kopen van tickets. Onze theaterkassa kunt u via verschillende kanalen bereiken waaronder via de telefoon, e-mail, social media en via de balie in De Maaspoort.

Zodra u telefonisch contact met ons opneemt, omdat u bijvoorbeeld een vraag of klacht heeft, nemen we het gesprek mogelijk op. Dit doen we zodat we uw vraag of klacht als voorbeeld kunnen gebruiken tijdens (interne) trainingen. Op deze manier kan uw vraag of klacht bijdragen aan het verbeteren van onze klantenservice. Deze informatie bewaren we hiervoor zes maanden.

Als u een vraag of klacht hebt, hebben we een aantal gegevens van u nodig. Denk hierbij aan uw naam, e-mailadres, telefoonnummer en andere informatie die nodig is om uw vraag of klacht in behandeling te nemen. We gebruiken deze informatie ook om u op de hoogte te houden van uw vraag of klacht. Nadat uw vraag of klacht is afgehandeld bewaren we de informatie nog vijf jaar. Zo kunnen we u beter van dienst zijn als u ons later toch nog nodig blijkt te hebben.

De informatie die bij ons binnenkomt, wordt bovendien geanalyseerd, om inzicht te krijgen in de aard van de vragen en klachten en het proces eromheen.

Inloggen

Nog geen account?